5 Ekim 2013 Cumartesi

Tembellik

Tembellik Nasıl Yapılır.

Koca bir yaz geçti üzerinden, bir satır bile karala yamadım.Bir çok konu vardı aslında kaleme almam gereken ancak Ağustos böceği misali tembellik yapıp durdum.Yok canım o kadar da değil.Kendimi savunacak yada avun duracak değilim. Düpedüz miskinlik bu yaptığım o kadar işte.

Gelin görün ki aslı astarı öyle değil işin.Günler gerekli ve gereksiz bir çok konuyla meşgul olarak geçti.Buna siz hayat gailesi deyin ben ticari faaliyet diyeyim, sonuç değişmeyeceğine göre ne fark eder?Ben bu işleri yaparken kendimden geçtiğim için akşamları küçük çalışma odamda yazı masamın başına geçecek enerjim kalmıyor.

Ama yazmak isteğimde samimiyim ben.Seviyorum bu meşguliyeti.Beyaz sayfaya yada ekrana bir biri ardına sıralanan harflerin oluşturduğu kelimeler sanki bir trenin vagonları gibi ardı ardına gelerek cümleleri onlarda kısalı uzunlu paragrafları oluştururken ben kendimden geçerim.Yazdıklarımda mana bütünlüğüne çok önem veririm.Mesleki bir hastalık bu, aldığım Mimarlık eğitiminin detaycılığından geliyor sanırım.

Ancak yazmak ciddi bir iştir azizim, şakaya gelmez.Nasıl ki söz ağızdan çıkınca bir daha geri alamayıp sorumluluğu ile yüzleşirsin; yazmakta tıpkı öyle.Bir defa yazıp neşrettin mi artık manası nasıl ise yada nasıl anlaşılıyor ise  o şekilde kamunun malıdır o!

Eh kahve zamanı geldi biraz daha tembellik edelim.Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder